Pàgines sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] |
Powwow: Sant Sadurní - Spain
|
|
Mira, era una suggerencia | Jul 10, 2005 |
Si tens una altra proposta, endavant. Però si volem mantenir la data, ens hem d'organitzar ràpidament. I si acabem havent de pagar 30€, jo no podré venir.
Sí que s'hi pot arribar amb transports públics. El millor és Llucmajor (L4), però també s'hi pot anar caminant des de St Andreu Arenal/Fabra i Puig, Virrei Amat o Canyelles. | | |
Yamato (X) Bulgària Local time: 02:52 Rús a Espanyol + ... Paulo Cohelo | Jul 10, 2005 |
Paulo Cohelo deia que el problema no es caure a les aigües fosques, el problema es no sortir.
A mi ja m'agrada l'idea del xines de Nou Barrios ja em mola...
A veure, proposició a votació nº1:
Xines de Nou Barrios, per dinar(14h) dissabte 16.
Proposició a votació nº2:
Xines de Nou Barrios, per dinar(14h) dissabte 23.
Hora de tomar una decisión, señor Freeman. (Pequeño guiño para los adictos de los videojuegos). | | |
Yamato (X) Bulgària Local time: 02:52 Rús a Espanyol + ...
I a veure, es in xines, 30euros? No hi ha estomac al mon que es mengi 30euros de mengar a un xines. (bueno... als que jo conec) | | |
no vull ser fatalista... | Jul 10, 2005 |
però què us sembla deixar-ho pel setembre? Tal com jo ho veig ara, seríem un grupet molt petit, de menys de deu persones. Potser val la pena cancel·lar-ho, i tornar-ho a intentar més endavant, per ser més gent... Jo mateixa m'ofereixo per organitzar-lo, i al capdavall el temps passa volant i setembre és aquí mateix. | |
|
|
A mi em va bé | Jul 10, 2005 |
Per a mi no hi ha cap problema pel setembre. | | |
Yamato (X) Bulgària Local time: 02:52 Rús a Espanyol + ...
ok then.
Early september I hope. | | |
Quina llàstima! | Jul 10, 2005 |
Ho sento, però tinc un munt de compromisos per al setembre. Només podria venir si fos el segon diumenge, que, casualment, és l'onze de setembre. Suposo que és mal dia, no? | | |
ho sento pel silenci! | Jul 13, 2005 |
Però ja he tornat... al final com queda això, pel setembre? Quina llàstima, jo us volia veure ara!!!! | | |
Pàgines sobre el tema: < [1 2 3 4 5 6] |